fredag den 17. juli 2015

Små Glimt

Smukke buketter fra haven fylder huset i denne tid..

Et uheld i vaskemaskinen ødelagde flere af mine yndlings-toppe og betød indkøb af nye, stribede favoritter..

Lige nu arbejder jeg på at få vores soveværelse fint og indbydende, men der mangler stadig meget..

Ferietid betyder god tid til lækker morgenmad med blødkogte æg, frugt, wienerbrød, kaffe og min favorit-ost: Arla Unikas "Gammel Knas".

Stokroserne er ikke så store i år, men til gengæld er de i alverdens farver..



Torvet bugner af lækkerier. Jeg køber masser af kartofler, jordbær, nye gulerødder og rødbeder, kirsebær, salat og snart også kantareller, blåbær og kål.

Keramik og blomster er en god måde at snige masser af feminine farveklatter ind uden brok..

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er dejlige glimt du viser. Sommer er altså bare en skøn årstid :-)

Sarah Grignotages sagde ...

The first bunch is splendid!

Maria sagde ...

Virkeligt dejlige stemningsbilleder :-)
Smukke blomster.
Øv med din vask, det har jeg desværre også prøvet.
Ønsker dig en god weekend og nyd de smukke blomster omkring dig :-)

MissMuffin sagde ...

Nana, har du lukket helt for bloggen? Sommer en skøn årstid, men jeg savner nu lidt varmen- eller måske bare lidt mindre vind :)

Sarah, thanks. Its from my tiny garden :)

Maria, mange tak :) Jeg tror aldrig jeg har prøvet det med vasken før, men det gik da hvertfald rigtigt galt denne gang!