mandag den 10. august 2015

MasterChef


Deltagere til MasterChef søges!

Er mad din største passion og elsker du at tilbringe tiden i et køkken? Så er det måske dig, vi leder efter.

TV3 søger lige nu passionerede madelskere til en ny omgang MasterChef. Du skal minimum være 18 år og må ikke arbejde eller have arbejdet som professionel kok. 

Optagelserne vil finde sted mellem oktober 2015 og januar 2016 i København.

Vi skal have modtaget din ansøgning senest onsdag d. 26. august.

Du finder ansøgningsskemaet her:


Vi glæder os til at høre fra dig.

MasterChef Casting Team
------------------------------------------------------------------------------------
Lige en lille reklame for MasterChef. Normalt gør jeg ikke rigtigt i den slags med reklamer, men de har simpelthen verdens sødeste caster Oliver, så jeg kunne slet ikke sige nej. Eller, jeg skulle først grine af og sige nej mange gange, for han ville gerne have mig med til casting. Det der med TV og finere madlavning, det er altså ikke lige mig. Men, er det lige dig, så skynd dig at send en ansøgning af sted :)

Ingen kommentarer: