onsdag den 27. november 2013

Inspiration#5: Julepynt








Juletiden er en oplagt mulighed for at lave lidt ekstra pynt til hjemmet og skrue lidt op for glimmer og stads. Jeg er fan :) Nu nok mest af de naturlige elementer som stedsegrønt og kogler, men også et lille drys glimmer. Disse billeder er fra mine egne gemmer eller Pinterest.
Jeg har stadig ikke pyntet op eller lavet dekorationer, men så snart der bliver tid, så kaster jeg mig over kassen med julepynt og får lavet adventsdekoration og kalenderlys. Jeg elsker kranse af enhver slags og får jeg tid, så kaster jeg mig helt sikkert over en af de her. Den grønne med mos er favoritten og vil også gøre sig smukt som adventsdekoration med lys i midten.
Der skal både pyntes indendørs og udendørs, så der bliver nok at se til- når der engang bliver plads i kalenderen til de sjove ting :)

3 kommentarer:

Linebinevaskemaskine sagde ...

Jeg er vild med den med mos og bjælder <3 den kunne være så fin her hjem til.

Line sagde ...

Det er nogle fine og meget naturlige eksempler på julepynt du der har fundet :) Især kransen med bær og grankogler er super flot.

MissMuffin sagde ...

Line, så må du bare igang :) En halmkrans, tynd ståltråd, groft snor og de små bjælder tror jeg du kan få i fx Bilka og der er sikkert masser at mos at finde ude på gården. Jeg overvejer lidt at give den et forsøg...

Line, kransen med bær og kogler er helt fantastisk smuk, men jeg tror simpelthen ikke at jeg har fingersnilde nok:)