torsdag den 18. december 2014

Små glimt

En ordentlig portion af Mor Jyttes Vaniljekranse..

Efter Kristians allergi er kommet ind i billedet er jeg blevet rigtigt glad for denne bog..

Smukke grene i den meget populære vase byder velkommen i entreen..

Lækker brunch hos Kristine og masser af snak..

En pelsbolle i sofaen..

Min vaniljekranse-makker viste sig at være en god investering..

Gæster til ost og rødvin betyder god frokost dagene efter..

Jeg elsker pæn emballage!

Første forsøg med mælkefri risengrød...

2 kommentarer:

Charlotte Kjeldgaard sagde ...

Jeg er også svært glad for min kageplade til røremaskinen, det fungere virkelig godt.
Jeg har godt nok en kenwood, men det virker og er nemt og hurtigt!

De grene du har stående i entren er SÅ fine, dem er jeg helt pjattet med :o)

MissMuffin sagde ...

KitchenAid har ikke selv produceret en, men så er der heldigvis andre der har tænkt på det- derfor var den også ret billig i forhold hvad sådan nogle dele normalt koster :)
Jeg synes også, at de er rigtigt fine, så måske jeg ender med at købe et bundt mere når det for alvor bliver juleferie herhjemme :)