tirsdag den 8. november 2016

Tak!

Tak for de mange gode år her på "MissMuffin".
Jeg har besluttet mig for, at jeg nu lukker og slukker for bloggen. Det har været en sjov og krævende hobby i mange år, men nu er lysten der bare ikke rigtigt mere.
Bloggen får lov at "stå", for jeg bruger den ofte selv til at finde opskrifter osv. men der vil ikke komme nye indlæg.
Har I spørgsmål osv. kan jeg fanges på sabinathomsen@ofir.dk. Herinde vil jeg ikke love at jeg får svaret på kommentarerne.
Jeg er ikke den allerflittigste, men I er velkomne til at følge mig på Instagram :)
Tak for denne gang!

8 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Øvøv - men også forståeligt, når nu lysten ikke er der længere.

Tak for mange gode blogindlæg og ikke mindst nogle hyggelige stunder :-)

Anonym sagde ...

Vil bare lige sige tak for den tid jeg har fulgt med på din blog, den har inspireret mig både med hensyn til mad med de opskrifter du har lagt op samt boligindretning som også har inspireret mig i indretningen i mit hjem, du ønskes alt godt fremover.

Hilsen Lene

Anonym sagde ...

Øv hvor trist, men det er som bekendt lysten der driver værket. Jeg er dog glad for at du lader bloggen være åben, så jeg stadigvæk kan finde favoritopskrifterne, fx din løgtærte med cheddarost og gulerodsbruddene. Jeg har fulgt dig i en del år (før Olivia, og dengang håret var blondt og du havde Emma) Det har været så hyggeligt at læse med og jeg ønsker dig alt det bedste. Tak for en dejlig blog - og skulle du med årene få skrivelysten igen, så håber jeg at du nævner det herinde. :-)
Mvh Helle

Anonym sagde ...

Hej :)
Jeg har også fulgt med on/off i mange år! Du var vist den første blogger jeg fulgte med hos :) Jeg laver hvert år dine vaniljekranse - veganiseret ;)
Tak for nu!

Hvad hedder du på Instagram?

Mvh Sofie Maria

Unknown sagde ...

{obat herbal ambeien berdarah},{obat herbal ambeien parah},{obat herbal ambeien tradisional},{obat herbal ambeien untuk ibu hamil},{obat herbal ambeien tanpa operasi},{obat herbal ambeien stadium 4},{obat herbal ambeien paling ampuh},{obat herbal ambeien alami},{obat herbal ambeien bengkak}

obat herbal alami sagde ...

{obat wasir parah tanpa operasi},{obat herbal wasir tanpa operasi},{obat wasir tanpa harus operasi},{obat wasir ampuh tanpa operasi},{obat ambeien tanpa operasi},{obat wasir tanpa operasi}

Britta Sørensen sagde ...

Hej Miss Muffin
Har du set, at du nu kan få MK olie og Aronia på tilbud

Gambleren sagde ...

Hej Miss Muffin
Nu kommer sommeren endelig og her kan du finde masser af
billig solcreme på tilbud