tirsdag den 27. december 2011

Julegaver 2011


Som sædvanlig fik jeg rigtig mange fine julegaver, som jeg blev rigtigt glad for!
Mangler endda stadig en lille pakke, for jeg nåede ikke lige at få byttet pakker med Lise og Sofie.

  • LeCrueset støbejernsgryde, 7 liter (med et tilskud fra mig selv)
  • Et par skindhandsker
  • Et par skindluffer
  • Tykke HelloKitty sokker
  • 2 skåle fra PIPcollection
  • Smykkefrø fra Lisbeth Dahl
  • Armbånd med sorte perler
  • Undertøj
  • "Meyers Kager" af Claus Meyer
  • Converse i læder
  • Et hæklet tæppe- lavet af mormor - totalt ynglings:)
  • En sød skål til risengrød
  • En kasse med lækre specialiteter- marmelade, karameller, nødder osv.
Ja, og så må vi jo ikke glemme KitchenAid'en, som sån set lidt er en på forskuds-julegave:)
Alle mine gaver er super fine. Det eneste der skal byttes er Converse'ene, for jeg foretrækker den lyse model frem for den mørke, men det kunne Kristian ikke helt huske:)

14 kommentarer:

Dorte sagde ...

Uhh det jo herlige gaver alle sammen.... dejligt billed;) Kitchen Aid og Lecreuset - fås ikk bedre;)
Jeg fik en lille marmelade krukke i Lecreuset - rigtig sød.....

MissMuffin sagde ...

Dorte, det er nemligt skønne gaver:) Jeg har et fad, et ildfast fad og en skål fra Lecreuset, som jeg også er rigtig glad for..

Agnethe - about a girl sagde ...

Ihh sikke nogle lækre gaver! Det er bare så dejligt at man bliver lidt forkælet til jul og ihh hvor er jeg grøn af misundelse over din fine gryde og ikke mindst din KitchenAid - jeg må til at spare op! ;) Glædelig jul...

MissMuffin sagde ...

Agnethe, det er nogle rigtig fine og solide gaver:) Heldigvis var der også lidt under juletræet til mig selv, for ellers kan det også blive lidt for fornuftigt:)

Home by Bianca sagde ...

Skønne skønne gaver :D
Har selv fået masser til køkkenet, så det er jo skønt! God bagjul!

MissMuffin sagde ...

Bianca, køkkengaver er en god ting:)
Så er der nyt "legetøj":)

Mette sagde ...

Sikke nogle dejlige gaver :-)
Fik selv 2 lækre Le Creuset fade og en kande i råhvid, synes virkelig det er et skønt mærke, som både er pænt men som også holder utrolig længe :-)

Piskeriset sagde ...

Det lyder bestemt også som en god høst! Hvad er en smykkefrø - en metalfrø til at have smykker i? :-)

MissMuffin sagde ...

Mette, så fik du også nogle dejlige køkken-gaver:) Jeg kan også godt li, at de laver fadene i så mange farver, det er skønt med lidt farver i stedet for det hvide..

Piskeris, det er det nemlig. Den er i metal og fyldt med små ting. Den kan så åbnes, så der kan gemmes smykker inden i. Måske den kommer på bloggen en dag:)

Malene uden R sagde ...

Skønne ting du har fået! :)
Psssst - der lå (sku) en KitchenAid under træet til mig :P

MissMuffin sagde ...

Malene, tillykke! Så havde du ret:)

Camilla (Himmelske Kager) sagde ...

Sikke dejlige gaver. Og rigtig glædelig bagjul. Kh Camilla

MissMuffin sagde ...

Camilla, det er nemlig skønne sager:)
Godt nytår!

Anonym sagde ...

[p]Tiffany co , Sterling silver jewelry stays as [url=http://www.tiffanyringsdcooutlet.co.uk]tiffany and co[/url] brand new as constantly and provides a fashionable, sexy appear each and every girl wants . If you aspire for any piece of Tiffany隆炉s then you need to check [url=http://www.tiffanyringsdcooutlet.co.uk]tiffany rings outlet[/url] out Tiffany company This jewelry can be found in many places, in shops an internet-based . 隆炉
Tiffany隆炉s most rings are usually the most used and way on the planet these days, after you look into your designing means, you隆炉ll be able to make certain your [url=http://www.tiffanyringsdcooutlet.co.uk]tiffany rings[/url] lavish enormous tiffany rings choices including different watches, gifts and expensive diamonds . His or her special design and style [url=http://www.cheaptiffanycharms.co.uk]cheap tiffany[/url] and realistic price will let you can not help but in order to as it . They have the beautiful a vacation in europre group with silver anklet bracelets which includes also been [url=http://www.tiffanyjewelleryinuk.co.uk]tiffany bracelet uk[/url] made once again . Tiffany (Tiffany) is the symbol of American jewelry design, the theme of love and beauty, romance and dreams reputation for nearly two centuries . Also watch for "Tiffany style" or "Tiffany inspired" - once again, not the real issue . The spiritual knowledge [url=http://www.cheaptiffanycharms.co.uk]tiffany charms sale[/url] from the Discount Pandora Bracelets Hometree, The Tree of Souls along with the Floating Mountains will enthrall you and expand your experience.[/p]