mandag den 29. december 2008

Zzzzzzzzzz...

Hvor er jeg bare træt. Nok årets indtil videre travelste dag på arbejde, og så med en sygemelding. Jeg er godt nok ved at køre sur i det arbejde, jeg leder stadig efter noget nyt...

Heldigvis var der hygge og lækker mad hjemme hos Lise til at styrke sig på. Planerne for nytår er lavet, jeg sørger for desserten, så det skulle være til at klare..
Imorgen skal jeg møde sent, så der skal jeg have byttet de julegaver der skulle byttes, og efter arbejde handle ind til nytårsmiddagen...

Nu kalder min seng, jer er virkeligt blevet træt...
Sov godt derude...

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Det var dejligt at læse, at du kunne hvile ud med lækker mad hos Lise. Og så håber jeg, du finder et job, du bliver rigtig glad for. God julegavebytning i dag :o)

MissMuffin sagde ...

Tak Madame:)