torsdag den 25. december 2008

Gaveregn....

Igen i år løb jeg som vinder i gaveræset, jeg får altid flest pakker. Og hvor er min familie, kæresten og veninderne dog gode til det!! Har fået så mange lækre gaver. Ved det godt-jeg er forkælet!!
Smykkeskrin, øreringe, glassene fra Rice, bageforme, kogebog og meget meget mere står på listen og jeg er vild med det hele...
Kristian har givet mig et gavekort til en kosmotolog, ren luksus, glæder mig så meget. Men det bedste er nu, at han også har givet sig selv et, så nu skal vi rigtig ud og have kæreste-luksus, det er bar en god gave..

Desværre er det hele ikke ren lykke. Kristians mor fik lov at komme hjem fra sygehuset igår for at fejre juleaften, men hun er meget dårlig, og har næsten ingen kræfter. Kristian har det svært, og der er ikke meget man kan sige for at trøste. Han har kun sin mor.. Vi krydser alt hvad krydses kan for hun bliver rask..

Ingen kommentarer: