søndag den 29. marts 2009

Så gik den søndag..

Hjemme hos mor fik mine muffins af yoghurt, vanilje og bær hurtigt ben at gå på:)
Dagen er gået alt for stærkt, så selvom vi har fået en times lys mere foræret, så virker dagen så underligt kort.
Mor og mig besøgte mormor og morfar, men inden vi fik set os om var tiden gået og jeg skulle videre, så hundene i Voerså fik ingen ekstra gåtur..
Inden jeg tog hjem smuttede jeg lige forbi "Huset i Hou" på et lille visit, der bød på lækre hjemmelavde isvafler. Uhm...
Nu har hundene fået en ekstra gåtur, resterne fra igår er spist, og jeg sidder træt og mæt i min ynglingsstol. her bliver jeg siddende lidt endnu...

3 kommentarer:

Birthe sagde ...

lyder som en dejlid dag , selvom den måske har været for kort. god aften i hyggestolen.
knus Moster

MissMuffin sagde ...

Tak Moster:)

Madame sagde ...

Uhm sikke en skøn muffin der ligger der nede i kagedåsen ;O)
Det lyder som en rigtig hyggelig søndag ...