onsdag den 28. september 2016

Små Glimt

 Mærkelige, men smukke blomster i den helt rigtige vinrøde farve.
Næsten hver uge køber jeg mig en buket blomster- sjældent i andre farver end hvid, rosa, lille eller pink!
 En ny og farlig last; Milka med Oreos!  Hjembragt fra Grækenland og Tyskland- og endnu ikke spotte i Aalborg. Er hverken stor fan af mælkechokolade eller Oreos, men den her er virkeligt lige til at blive afhængig af!
 Min lille lightbox sender hyggeligt lys ud i stuen på de efterhånden mørke aftener...
 Bonderosen er forårs-favoritten, mens geoginerne er min ultimative efterårs-favorit...
 Dolly, der gerne tager pladsen foran døren, hvis hun er i tvivl om der sker noget spændende og jeg kunne finde på at gå uden hende:)
 En ny makeup-pung til at fylde med mine få, men trofaste favoritter..
Flere grønne vinglas til samlingen. Åha, har alt for mange, men jeg kan ikke stå for dem!