fredag den 23. april 2010

En dejlig dag..

Jeg havde en dejlig dag igår og fik et par gode tilskud til vores ferie, så det var ikke at klage over:)
Vi hyggede hjemme hos mormor med god mad, så det hele var som det skulle være.
Vi nåede også lige forbi morfar på kirkegården med et par påskeliljer fra kolonihaven..
Anden etape bliver så på søndag, når alle tøserne kommer til brunch...
Idag er der tid for frisørbesøg. Endeligt! Nøj, hvor jeg trænger til at blive farvet og klippet, så det var dejligt at Christina kunne klemme os ind...
Med det korte hår skal der ikke meget til, før det bliver lidt umuligt:)

3 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Det var godt - éns fødselsdag skal bare være i top ;-)

Hav en god weekend!

Anonym sagde ...

Hej. :-)
Sikke en spændende og fin blog du har. Snupper lige dit link, så jeg og andre kan få glæde af det.
Kunne se du har fået den meget skønne taske af din kæreste, du er en heldig kartoffel. Ønsker mig den selv, må se hvad dagen bringer her d. 22 maj.
Rigtig god aften til dig.
Knus Line

MissMuffin sagde ...

Nermlig Piskeris- det må i også have:)

Hej Line!
Dejligt at du kigger forbi:)
Tasken er nemlig rigtig fin, men ikke den største hvis man som mig gerne slæber rundt på tonsvis af ragelse:)
Jeg håber du også er heldig:)

Knus MissMuffin