søndag den 4. april 2010

Gensyn...

Frederikshavns natteliv ligner sig selv..
Vi endte på "Hotellet" for at høre det lokale band "Smoking Guns", som virkeligt er gode..
En af dem er en god kammerat og vi har holdt nogle fede fester sammen med ham og guitaren i min lille et-værelses lejlighed i Asylgade..
Alt lignede sig selv...
Da jeg boede i Frederikshavn gik jeg på Buddy Holly.
Nu går man på Hotellet og det var akkurat de samme mennesker, der var kærester, skændtes, flirtede, drak om kap osv. som den gang jeg sidst var der for efterhånden 3 år siden..
Pigerne ser stadig ud, som Frederikshavn er kendt for: langt helt lyst / helt mørkt hår, stramme bukser, små toppe og stiletter.
Mit korte hår og sneakers stak lidt ud, men skidt med det, for vi havde det bar rigtig hyggeligt:)
Dejligt gensyn med mange gode kammerater, som jeg egentligt savner vildt meget..
Generelt en rigtig dejlig aften, hvor promillen blev lidt høj og nattesøvnen et par timer..

Trods et knapt så veloplagt værtspar (Kristian har stadig tømmermænd fra i fredag!!) har vi haft en rigtig hyggelig dag sammen med søde Lotte-Potte og Carsten..
Lotte og mig fik sladret og de 2 andre fik spillet noget playstation under vilde kampråb..
Nu skal jeg li ha overstået det sidste vasketøj og så skal jeg altså bar i seng!

2 kommentarer:

Annette sagde ...

Hahaha, det er bare så herligt at komme tilbage til rødderne i nattelivet.
Sov rigtig godt.

MissMuffin sagde ...

Annette, det er nemlig skønt engang imellem:)