onsdag den 7. april 2010

Nyt i skabet:)

Så kom min H&M-pakke- noget skal retur, men lidt får lov at flytte ind i skabet:)
Jeg elsker som de fleste piger nyt tøj, men det er ikke noget jeg går vildt meget op i..
Selvfølgeligt vil jeg gerne shoppe, men på en elevløn bliver det ikke til det helt store, men det gør ikke noget, for dyre mærkevarer siger mig heldigvis ikke så meget..
Bar det er pænt, behageligt og sidder godt, så er jeg glad..
Vil hellere bruge penge på lidt dyrere smykker, Emma, kvalitetsmad, kogebøger og kolonihave end at købe nyt og dyrt tøj..

Virkeligt sød tunika i økologisk bomuld til sølle 80 kr.

Fede, korte shorts til når benene engang bliver brune- 80 kr.

Sød sommerkjole i stærke farver, som desværre ikke ses på billedet- 129 kr


Kjole i økologisk bomuld til 129 kr- den sidder virkeligt pænt, men kan ikke helt bestemme mig for om det er en jeg vil beholde...

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hold da helt op sikke mange skønne ting til ingen penge .
Nu mangler der bare at der bliver nogle varmegraderså du kan få det i brug

Kathrine sagde ...

Fine ting, er vild med shorts'ne!

Har selv kjolen, og ja - farverne er så flotte :)

MissMuffin sagde ...

Ja, det er nemlig riftig billigt, så er det en ren fornøjelse at shoppe:)
Der går nok lidt inden det kommer i brug, men så har jeg heldigvis også noget at ta på til den tid:)

Trine, de er oss mega fede!
Tror også jeg må eje et par jeans i samme model, for de sidder faktisk rigtig godt...

Piskeriset sagde ...

Det er altid rart med lidt nyt kluns, selvom jeg nu har det ligesom dig og ikke går vildt op i det - ej heller bruger store formuer på det. Og så er jeg helt enig i, at der også er andre ting, det er sjovt at bruge penge på :-)

MissMuffin sagde ...

Jeg elsker tøj, men om det hedder det ene eller det andet, det er jeg ligeglad med..
Har selvfølgeligt et par ret dyre stykker tøj imellem, men det har været noget jeg virkeligt ikke kunne leve uden...