søndag den 7. november 2010

På væggen..


Her er så lidt af det, som jeg købte i Ikea: billedskinner.
Vi fik dem sat op igår sammen med et par hvide hylder, som Kristians lille, lækre anlæg skal stå på.
Nu må det også være slut med flere Ikea-ting herhjemme- ej, skal nok li ha' 2 lammeskind når de kommer på tilbud i december:)
Der mangler et billede i den store ramme, men jeg skal lige have fundet et godt et af Emma og ha forstørret op dertil.
Skal nok også have fundet nogle flere fine rammer, der skal stå på hylden med nogle gode billeder i, for det er lidt hyggeligt..
Endeligt fik jeg også sat et par af Christel-tegningerne i ramme, jeg synes de er så søde!
Nu har jeg også lovet Kristian, at der ikke af flere af den slags projekter før efter jul igen:) Har allerede lavet en hel liste, haha...

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Billede-hylderne er perfekte til at "udstille" kogebøger på! :)

***Hos Mutter*** sagde ...

Fine hylder, som ikke stjæler opmærksomheden fra tingene på dem.

Tina Liel sagde ...

Hvor er de fine. Vil se om jeg kan finde dem i vores Ikea! Hvad hedder de? Det er ikke alle ting man kan få. Flot måde at "udstille" på! KNUS♥

Kathrine sagde ...

Hvor er det blevet flot! :)

MissMuffin sagde ...

Anonym, jeg har tænkt det samme, haha.. Meen, nu er vi 2 der bor her og har i forvejen en hel tallerkenrække med udstilling af kogebøger:)

***Mutter***, de er dejligt diskrete og fylder heller ikke en masse over bordet.

Tina, de kaldes billedskinner og står i vores Ikea ovre ved billeder og rammer. De fås også i en kortere version og i sorte..

Trine, det er jeg glad for at høre! Jeg er nemlig selv ret tilfreds. Også med de andre hylder, de har ligesom manglet..

linda; sagde ...

Smadderfint.

MissMuffin sagde ...

Tak Linda:)

Eva Nynne sagde ...

Ej hvor der det fint!

MissMuffin sagde ...

Taak Eva, jeg er også blevet ret tilfreds- Kristian derimod skuler lidt ondt til det:)

Anonym sagde ...

Det ser super sødt ud....kanon idé med cocio flasken :-) det idé tyvstjæler jeg altså

MissMuffin sagde ...

Jeg er helt vild med de der små buttede cocio-flasker og nænner ikke at smide dem ud:) Så selvom Kristian synes det er lidt fjollet, så synes jeg det er rigtig fint med en blomst i...