onsdag den 29. april 2009

KOM NU!

Så er damen vågnet!
Emma er i løbetid og er så klar på vi skal ud og jagte nogle mænd, hun plager og forføger mig overalt hvor jeg går, i håb om jeg fatter budskabet. Hun kan glemme det, den gamle gris!
Heldigvis synes hun stadig at Anton er en plage og banker ham hvis han bliver for kåd. Om muligt, så synes han så bare at hun er endnu mere interessant, så savlen drypper konstant og har han sneget sig til at dufte et sted hun har været, ja så kramper hele hans ansigt så man skulle tro han fik et epeleptisk anfald!
Heldigvis er der nogenlunde ro, men jeg tør også knapt vrikke med en tå:)

4 kommentarer:

Mette sagde ...

Åh det er et gedemarked med så'n en tæve. Min den rødhårede er så klæbende, urolig og pibenede når hun er højløbsk. Til hendes fordel skal så siges at der heldigvis er længe mellem.

Omvendt er det, når en løbetid skal bruges til en parring - så går man og glæder sig og dupper i en uendelighed med køkkerulle i håb om der snart sker noget...

MissMuffin sagde ...

Det er det nemlig!
Emma bliver også klæbende, urolig og meget prustende når hun er højløbsk, det må blive om et par dage.

Hvis det havde været til en parring ville det jo være så fint, men Emma er med sine 10 år alt for gammel og desuden ville det alligevel have været en katastrofe hvis Anton skulle være faderen:)

Så vi holder cirkus lidt endnu:)

Miss Midtjylland sagde ...

Hun trænger bare til en god tur ud til syrenerne - du kan hilse damen og sige, at jeg holder Nordjyske, den må hun også gerne læsi i under proocessen

MissMuffin sagde ...

Haha, Andrea kan slet ikke holde til at få besøg nu så vild som Emma er:)