torsdag den 16. april 2009

Sengetid..

Idag har været lidt hektisk..
Mødte kl 7 for at få bragt lidt orden i mit flex, og samtidig har det været en lang og travl dag på kontoret- heldigvis havde jeg bilen idag, for Kristian er i Herning.
Da jeg kom hjem skulle der ryddes op, vaskes op og luftes hunde i det dejlige vejr. Vi nåede også lige en tur i haven efter lidt blomster. Haven er rigtig smuk, dækket af gule smørblomster, forskellige farver hyacinther, gule påskeliljer i mange størrelser, blå perlehyacinther og mange flere..
Så kom Dianna lige et smut til lidt pigesnak, og nu ligger jeg i sengen med den bærbare i skødet, helt flad og brugt. Vi skal tidligt i seng i dag..
Men først skal vi lige en hurtigt runde i blogland for at se hvad i andre har lavet idag:)

6 kommentarer:

Anette sagde ...

kender godt det der med at være så brugt at man kun har energi til at ligge i senge med pc´en eller se fjernsyn. Jeg tror også jeg vil smutte tidligt i seng - godt det er week-end i morgen.

MissMuffin sagde ...

Ja ik..
Men nogen gange må man alså også godt:)
Glæder mig også til weekenden, selvom den allerede er fuld af planer:)

Hanne K's verden sagde ...

Hej
Her er der også solgt ud. Så også sengetid her.
Flex er fantastisk - især når den er i plus;o)
Sov godt.
Hanne

MissMuffin sagde ...

Hej Hanne..

Ja, flex er en god ting- det er bare så trælst når den er i minus:)

Pernille på 1. sagde ...

Håber at du kom tidligt i seng og har fået sovet :)
Kan du have en dejlig fredag
Knus

MissMuffin sagde ...

Det gjorde jeg- men nu skønt at det er weekend.)
God fredag til dig Pernille:)