torsdag den 23. april 2009

Sikke en dejlid dag...

Igår var bare super hyggeligt, der blev snakket, spist og grinet..
Som sædvanligt fik jeg nogle rigtig skønne gaver, de piger ved altid hvad jeg lige kan bruge!

  • Hjemmesyet, storblomstret forklæde MED skåneærmer, haha..
  • Det smukkeste salt- og pebersæt fra Greeengate
  • "Tænd på tærter og Tryl med tilbehør" af Rikke Holm
  • En rigtig sød og lækker sommerkjole
  • Et gavekort til en frokost ude i byen- aftalen er allerede fastsat:)

Jeg er bar vild med fødselsdag:) Godt jeg skal fejres igen på søndag, haha...

8 kommentarer:

MetteSofie sagde ...

Hej Muffin ;)
Tillykke med dagen igår, det lyder som om du havde en fantastisk aften og fik nogle skønne gaver. Jeg glæder mig allerede til jeg har fødselsdag igen, trods jeg lige har haft i marts :)
Vil prøve din lækre kage en dag.. Den ser rigtig lækker og sommeragtig ud.

Sifka sagde ...

Et forsinket tillykke:)

MissMuffin sagde ...

Mette Sofie: Tak!
Man burde have nogle flere fødselsdage, det tror jeg godt vi kan blive enige om:)
Kagen er virkelig lækker, og man kan jo variere frugterne efter hvad man lige har og synes...

Sifka: Takker:)

Piskeriset sagde ...

Dejligt at høre - og ja, det er en god idé at sprede festlighederne over flere dage - ligesom i eventyrerne, hvor de festede i syv dage og syv nætter! :D

Pernille på 1. sagde ...

Hej MissMuffin
Det var da nogle rigtige dejlige gaver du har fået, den med skåneærmer var slet ikke dårlig.
Dejligt at høre at du havde en god dag.
Knus

MissMuffin sagde ...

Piskeriset: Uha, 7 dage og 7 nætter, det kunne jeg nu ikke ha holdt til, jeg ville være helt færdig:)

Pernille: Nej, den er lidt sjov, og foklædet er så fint:)

Hanne K's verden sagde ...

Kære MissMuffin
Tillykke med fødselsdagen. Lyder til, at du rigtigt er blive fejret. Og godt at have lidt tilgode i weekenden.

MissMuffin sagde ...

Hej Hanne.. Tusind tak:)
Ja, der er stadig lidt tilbage til weekenden, så det er dejligt:)