lørdag den 4. april 2009

En af de morgener...

... der bare starter skidt!
Vi gik tideligt i seng igår og har bare sovet super godt. Vi vågner tidligt og ligger og snakker lidt om dagens planer.
Det kan Anton så høre, og giver sig til at hyle og pruste, for han vil være med. Jeg står så op og lukker ham ind, hvilket han kvittere med at ryste hovedet, så store klatter af savl flyver op af mine bare ben. UF!
Så skal ham og Emma selvfølgeligt lige ud at have deres morgentisse-tur i haven ligesom vi plejer, og Anton skal så pølle. Hvad jeg så ikke ser er, at han træder lige midt i pøllen, drøner op af trappen og ind i lejligheden, alt imens han sætter fodspor over det hele. Jeg forsøger at kalde ham ud i køkkenet, men det vil han bare ikke og bliver så ophidset at han også lige vælger at brække sig..
Så i skrivende stund sidder jeg og venter på at gulvene tørrer for anden gang, men Anton ligger tilfreds i kurven og fiser..
Der er tørt støv af, støvsuget, vasket gulv x 2, vasket fortrappen og Anton har været i bad..

12 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Det er bare træls,når dagen starter sådanne..
Håber ham Anton tonse, er artig resten af dagen.. Og at i får en dejlig dag..
Solskins smil fra Ærø.

MissMuffin sagde ...

Det håber jeg også han er,ellers er han billigt til salg:)
God dag til dig:)

Pernille på 1. sagde ...

Ja så er man da ligesom vågen ! Hvor er det træls når dagen starter sådan. Jeg har en lille hund der halter, så der er bestil tid ved dyredoktoren på mandag, øv

God lørdag

Anonym sagde ...

Ha Ha Så blev du da vågen og kom igang fra morgenstunden.... mon ikke du alligevel kommer til at savne ham Anton når han flytter hjem igen :-))

Hanne K's verden sagde ...

Hej Miss Muffin

Ja, du må undskylde... men jeg fik mig en god morgenstart... eller i hvert fald en griner.
Nej, det er da vildt træls for jer. Men ret underholdende fortalt.

Jeg håber, at dagen fra nu må blive rigtig skøn for jer.
Hilsner fra Hanne

MissMuffin sagde ...

Pernille: Ja, der er lige så mange sorger som der er glæder ved de små dyr, men de er jo svære at undvære.
Jeg håber ikke din lille hund fejler noget alvorligt.

Mor: Jo, jeg kommer helt sikkert til at savne ham og vores lange gåture, men det bliver nu dejligt ikke at skulle gøre rent hele tiden efter ham.

Hanne: Tror også det har set ret sjovt ud her imorges, og jeg er så glad for at naboerne ikke er hjemme, for der var et ret højt lydniveau her:)
Men mon ikke lørdagen nok skal udvikle sig til en dejlig dag alligevel..

Kirsten sagde ...

Ja, jeg sidder altså og griner endnu... undskyld, men sikke en måde at starte en god fridag på... det må have set komisk ud...

Du har gjort dagens arbejde, inden vi andre knap fik øjne...

God fridag - og påske...

Karin Grøn sagde ...

Åh nej- jeg føler mig hensat til filmen Turner og hund bortset fra at en bulldog nok ikke kan åbne øldåser med hjørnetænderne og jeg kan i ånden se det hele for mig. Men jeg ved udemærket hvordan det er- Hyggen går i hvert fald fløjten

MissMuffin sagde ...

Kirsten: Ja, hvis nogen havde set det havde de nok tænkt jeg var en lille smule skør:)
Og selvom rengøring stod på programmet idag, så var det lige tideligt nok:)

Karin: Kender godt filmen, og jeg er sikker på at Anton bar er en lille version af dogue de borduxen fra filem:)

Madame sagde ...

Åh nej, jeg kan se det for mig - jeg håber, at resten af jeres dag bliver fyldt med solskin.
Varme klem sendes op til dig :O)

Birthe sagde ...

Hej Sisse .... hi-hi jeg fik mig et godt grin og blev rigtig glad indei, for ku lige se det for mig... og kom til at tænke på hvor meget jeg glæder mig til han kommer hjem igen :-))
Håber ikk resten af dagen er ødelagt og du kommer nok alligevel til at savne ham.:-), men du kan jo altid låne ham på ferie.
knus Moster

MissMuffin sagde ...

Madame: Tak for solskinnet, det er nået frem til Nørresundby:)

Moster: Bare vent til det bliver din tur til at gøre hovedrent kl 7 lørdag morgen:)
Kommer helt sikkert til at savne ham, vi får nogle skønne ture hver dag. Men hundehårene og alt det andet kommer jeg ikke til at savne- hvis han ikke var så grim og charmerende var han røget ud:)