lørdag den 8. september 2012

Mere uheld...

Ja, der er sq ikke meget held i mig i disse dage.
Nu har jeg været syg næsten hele denne uge, hvor uni starter op..
Så fik jeg en mindre allergisk reaktion på en økologisk ansigtsmaske, så jeg har små sår i ansigtet og på halsen...
Imorges faldt jeg så ned af trappen, da jeg skulle ned med vasketøj og det blev lige 6 trin på røven på en hård stentrappe. AV! Og så kvitterede jeg selvfølgeligt lige med at besvime nede i vaskekælderen...
Så jeg har en rimelig øm bag og kan faktisk overhovedet ikke sidde ned! Det går fint nok med at stå og ligge, men puuh... det er ikke godt når jeg skal på en stol eller i bilen..
Så send mig lige lidt held og god karma!

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det lyder ikke godt - hvis du stadig har ondt, når du skal sidde ned på mandag, så skal du gå til lægen, for du har måske brækket dit haleben. Lav en ring af et sammenrullet håndklæde og sæt dig, så måsen er inde i hullet. Jeg har desværre prøvet det!
Elsebeth

Anonym sagde ...

Håndklædet skal rulles STRAMT op!
Elsebeth

Mit element sagde ...

Meget god karma sendes din vej!! Ordsproget "Én ulykke kommer sjældent alene" passer vist meget godt...god bedring!

Piskeriset sagde ...

Det er da noget værre noget! Jeg håber, at du har spillet Lotto her til aften, for med al det uheld her på det sidste må det da være din tur til at få et held-boost!

MissMuffin sagde ...

Elsebeth, jeg tror ikke at jeg kan undgå at det vil gøre ondt i noget tid, for det var et ordenligt slag, men jeg er ret sikker på, at jeg ikke har brækket halebenet.
Det gør stadig meget ondt idag, men slet ikke så ondt som igår.. Og jeg kan stå og gå helt uden smerter.. Jeg har brugt 2 små puder, det går fint:)

Riks, det må man sige at det gør. ØV! Men jeg håber på at dit gode karma rammer mig snarest!

Piskeris, det har jeg ikke, for jeg tror ikke selv på, at der er noget som helst held tilbage i mig!