lørdag den 8. februar 2014

Radio

I mange år har jeg været vild med fine loppefund, men jeg er bange for at det næsten har udviklet sig til en lille "skade" efter min praktik på GenbrugNord.
Som den søde praktikant jeg er, så var jeg lige forbi for at sige hej i sidste uge. Lige hilse på mine vejledere og deltagerne, men jeg var også lige et smut inde i butikken. Uh, hvor var der kommet mange fine ting til siden sidst!
Jeg forelskede mig lidt i denne fine, gamle B&O radio, men den fik lov at stå, for butikken var nu engang heller ikke åben. Meen, det var ligesom jeg ikke helt kunne slippe den i tankerne.
Dagen efter ville et par af Uni-pigerne gerne se GenbrugNord og der var butikken "desværre" åben og radioen var "desværre" ikke solgt. Så jeg blev nød til at købe den:)
Pigerne gjorde sig også et par fine kup.

Den er lidt ramponeret og den virker heller ikke, men jeg synes den er fin og sjov og charmerende og så pynter den fint ovenpå et af de kedelige skabe ude i spisestuen.
Selv Kristian synes den er fin :)
Vi har mange nye, fine ting og der er også sneget sig en del design ind i Olivia, men det klæder nu det hele at der er røget godt med loppefund ind de sidste måneder, for det giver altså lidt mere sjæl:)
Mine næste loppefund må gerne være et par fine, gamle kameraer. Har et, men jeg synes de er så fine at jeg gerne vil have nogle flere...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den er altså bare fin den radio! :)
Jeg er ret sikker på at jeg har set gamle kameraer i butik L. L. der ligger i Mølholt, lidt udenfor Sæby - og ham der har butikken er helt sikkert til at handle med! Det er i al fald en oplevelse at tage der ud!

MissMuffin sagde ...

Anonym, ham der også sælger blomster? Jeg vidste ikke at han havde andet end blomster, men jeg har heller ikke været derude i flere år...
Og ja, det er en oplevelse derude, haha :)

Anonym sagde ...

Ja det er ham der også sælger blomster!
Jeg så bare nogle kameraer der ide, tror nok det var i en af garagerne ;)