mandag den 20. september 2010

Mandag igen...

Sån en weekend går godt nok bar alt for stærkt!!
Jeg er helt kvæstet her til morgen, men det skyldes nok også, at Emma har snorket fuldstændig vildt og uafbrudt i nat lige inde ved siden af sengen, så hun måtte vækkes mange gange..
Lige nu snorker hun bare videre i sin kurv herinde i stuen:)
Det er begyndt at være hårdt at komme op med de her mørke og kolde morgener.
Vi har ikke varme på endnu, men det kommer nok ikke til at varer længe inden vi bliver nød til at tænde..
Nu vil jeg tage et varmt bad og håbe på at vågne lidt op..

4 kommentarer:

Tina Liel sagde ...

Altså hvor herligt at Emma kan snorke så højt!!! Vi må håbe at der går mange år endnu før Christian begynder hi hi. En dejlig dag til dig herfra vehæftet lidt solskin. KNUS♥

MissMuffin sagde ...

Tina, hun kan slå de fleste voksne mænd- i toner der går fra tudehorn til bjørnebrøl:)
Kristian snorker heldigvis kun når han er fuld, så det er til at leve med..
tak, lidt solskin har vi brug for her i det kolde nordjyske:)
Knus

Bitten sagde ...

Jeg ELSKER pyntegræskar! Sådan nogle skal jeg helt klart have i år.
Jeg satte varme på for et par dage siden, kan jeg afsløre. Synes selv det er alt for tidligt (synes man ikke altid det, når det koster penge?), men gider heller ikke sidde og fryse i mit eget hjem.

MissMuffin sagde ...

bitten, jeg købte dem til en 5'er ude ved Føltved, så det var noget billigere end blomsterdamens 12 kr..
Lige nu er de bar lige ude i køkkenet, for ved ikke helt hvad jeg skal gøre af dem..
Jeg plejer at tænde for varmen 1. oktober eller senere, så jeg skal helst li strække den lidt endnu:)