mandag den 22. august 2011

Sån noget l*rt..

Efter arbejde skynder jeg mig hjem, så jeg kan hente Emma i Sæby hos mormor, men hvad sker der så: køleren er åbenbart gået!
Heldigvis var jeg ikke nået ret langt da lampen begyndte at lyse, så jeg smuttede lige forbi min onkel og fik ham til at hjælpe mig.
Der var desværre ikke noget at gøre, for kølervæsken plaskede bare ud af bilen..
Så nu er Emma strandet i Sæby sammen med den aftensmad, som jeg har glædet mig til hele dagen:(
Øv for noget tis, for ikke nok med at jeg lige skal regne ud hvordan jeg så får hentet Emma, så koster det også en formue at få skiftet køleren.. Øv øv øv...

12 kommentarer:

Malene uden R sagde ...

Hader når bilerne strejker for øv hvor er det trælse penge at bruge på værksted og reservedele. Øv!
Biler skal bare køre når man siger de skal.
I er dog ikke alene - min bil står også stille lige pt :(

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

NOOOOOO søde dog? :O Bette Emma fiiiiis. Og stakkels "kristians baby". Er han helt nede i kul-kælderen så? :( Jeg har tidligt fri i morgen, så hvis du mangler en co-driver, så er jeg frisk :)

Lea sagde ...

Sikker på det er køleren? Kunne jo håbe at det bare var et hul på kølerslangen :-)
Kærligst Lea

MissMuffin sagde ...

Malene, biler skal bare virke, slut prut!
Især når det er en nyere bil- var det en gammel skrotbunke var det hvad man ku forvente!

Kristine, Emma lider ingen nød, for hjemme hos mormor er der både en have at vogte og en seng at sove i:)
Kristian er okay, tak for omsorgen, haha..
Han tager det faktisk overraskende pænt, men mon ikke der kommer en reaktion på et tidspunkt..
Taak for tilbuddet, ku ha været rigtig hygligt faktisk, men mor og mormor kommer med hende imorgen formiddag.
Det er altså også underligt at være hjemme uden hende!

Lea, vi ved det ikke rigtig, men nu skaffer vores mekaniker delene hjem og så kigger han på det..
Vi har fyldt sån noget tætnings-væske på idag, så den kan køre til mekanikeren og det ser nu ud til at virke..
Men for at det ikke skal være løgn, så opdagede vi her til aften at det ene baghjul er nærmest helt fladt. SUK!

Hej Emilie, jeg kigger forbi:)

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

åååh, godt du får hende hjem i morgen så. Ellers var jeg klar på og stikke afsted efter hende :) for ja, det er frygteligt og være alene hjemme uden sin bedste'veninde.

Godt Kristian også er okay :) Han må give den en ekstra og kærlig omgang polering, når den kommer hjem fra "indlæggelsen" igen :)

MissMuffin sagde ...

Tak søde, du er en ven i nøden:)
Nu kommer hun heldigvis imorgen- mor og mormor har også godt af at blive luftet lidt, haha..
Nogle gange kan jeg blive helt bange for, om han vil sove ovre ved den, så glad er han for den dumme bil- i stedet sover han ved siden af den åndssvage poleringsmaskine hver dag, for det står inde i soveværelset og håner mig!

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

Det var da så lidt søde. No probs :)

hahahahaha, fedt han har poleringsmaskinen til og stå ved sin side, trygt og varmt ved sengen. hahahah - åh nej altså. Den stirrer garanteret ondt og stygt på dig om natten ;)

Må jeg gætte på, at den endnu ikke har været taget i brug? :)

Piskeriset sagde ...

Argh - megatræls! :-O
Krydser fingre for god mekanikerkarma!

MissMuffin sagde ...

Kristine, jeg kan virkeligt mærke at den sender dårlige vibes mod mig!
Dumme maskine..
Den har ikke været brugt endnu nej,men det er fordi at den lakering værkstedet har lavet da den blev lavet for en måneds tid siden ikke er helt god og det skal vi ik li ha pillet ved når de nok skal ha lov at lave det om igen...
Hvis det står til mig hvertfald!

Piskeris, hvis bare vi kan få en ny køler idag, så har vores mekaniker tid til os, men det er ikke sikkert at der er nogen der har sån en på lager..
Vi krydser!

Lea sagde ...

Håber i finder ud af det hele med køleren, bilproblemer kan være et helved!!!
Et lille tilbud fra min kæreste, da jeg fortalte om dit indlæg: "Hun må sige hvis hun har brug for hjælp"... Den mand og biler altså!!! :-D

MissMuffin sagde ...

Åhr Lea, hvor er han bare sød!
Vores mekaniker er heldigvis en af Kristians gamle kammerater, så han og en anden ven fandt en ny køler og et nyt bagdæk på ingen tid, så allerede igår eftermiddags havde vi bilen tilbage igen.
Skønt!
Samtidig var køleren heller ikke så dyr, som Kristian troede, så regningen blev også mindre end forventet.. Så det var godt nok når det nu skulle være..

Lea sagde ...

Jeg er nu også ret glad for ham :-D
Men dejligt at i fik styr på det hele, det kan virkelig være noget bøvl!
Kærligst Lea