fredag den 6. februar 2009

Forkælelsesgaver..

Havde forelsket mig i denne her lækre sag i kalveskind, men synes den var lidt dyr...
Kristian synes så han ville give halvdelen, så nu har jeg en lækker ny pung i de dejligste farver...

Imorgen skulle jeg have været en tur i Frederikshavn, men stakkels Lotte er gået helt ned med flaget, så jeg skal ingen steder alligevel. Dagen skal nok bare gå med dovnerier så, om aftenen skal der køres taxa, for Kristian skal til fødselsdag i Brovst..
Måske vi ligger turen forbi Kristian mor, hun er desværre indlagt igen..

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg synes din nye pung er meget, meget smuk!
Og rigtig god bedring til din svigermor.

Anonym sagde ...

Sikke nogle flotte farver der er i din nye pung. Lækkert med tilskud så du kunne få den

MissMuffin sagde ...

Jeg synes også den er super lækker!
Tror jeg bliver rigtig glad for den..