tirsdag den 10. februar 2009

En lille leg- her leges med:)

Hos Madame griber jeg denne leg:

"Losarinas mor lægger op til en sjov lille leg. Vi vælger de første tre områder/steder/ting i vores hjem eller have, der bringer os glædelige oplevelser - viser dem frem og fortæller hvorfor, de har en særlig betydning for os"
Mine 2 "øjesten".. Her putter de i sofaen, Emma nyder Kristian er hjemme.. Dejligt altid at have nogen at komme hjem til, snakke med, putte med og hygge med.
Min stol. Mange synes måske den er grim, men jeg synes den er enormt tøset og rigtig skøn. Her sidder jeg ofte med computeren i skødet, Emma i fodenden og et blad inden for rækkevidde..

Alle mine koge(kage)bøger. Elsker at kigge i dem, bage efter dem og købe nye. Her ses kun et lille udvalg udstillet i en fin tallerkenrække købt på et loppemarked...
Heldigvis findes der masser af skønne ting der gør mig glad hver dag: mine sommerfuglebilleder, god musik, mit toiletmøbel, stearinlys, friske blomster, gode naboer, min familie, skønne venner, chokolade, hjemmestrikkede sokker, gyngestolen, naturen, gåture, lange bade...

2 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Jeg syntes det er en meget lækker stol, sådan kunne også have stået hjemme hos mig... Jeg er vild med blomsterede møbler... Tallerken rækken er fin, det er da alletiders loppefund...

MissMuffin sagde ...

Jeg er også vild med den, og den er så magelig. Den er fra Ikea og er et super godt køb...
Tallerkenrækken er også et rigtig kup, den passer fint på alle kogebøgerne..