mandag den 2. februar 2009

Lidt kom der med hjem..

Et par sorte, smalle bukser, et par små ballarinaer og et par småting blev dagens fangst. Ikke noget særligt eller særligt spændende, men lige sån et par ting jeg har manglet længe.
Turen gik også forbi min blomster-pusher, og hjem røg 3 lyserøde hyacinther for en 10'er og 2 fine planter med lyserøde blomster for en 10'er, så hvertfald ikke hende der har røvet mig idag:)

Om lidt går jeg igang med at lave aftensmad, mon ikke Kristian er på vej hjem og er sulten..

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

var der ikke noget med at der var for lidt plads i skabet hi hi

MissMuffin sagde ...

Jo jo... men lidt kan man vel altid klemme ind:)

Mette Lykke sagde ...

Jeg bliver helt misundelig.. jeg trænger også til en omgang turbo shopping.

MissMuffin sagde ...

Lidt nyt skal man jo også have, du må ud at shoppe:)