onsdag den 11. februar 2009

Træthed..

Efter mange nætter på soafen fordi Kristian er syg kan jeg godt mærke jeg er træt- men nu har jeg selvfølgeligt også haft morgenvagten de sidste dage..
Kritian er ved at være ovenpå, sengetøjet er vasket og jeg glæder mig allerede til at skulle sove i min egen seng i nat, selvom sofaen er god sover man bare ikke lige så godt.
Denne uge er kort, har fri fredag til og tirsdag, og jeg kan mærke at det letter humøret gevaldigt. Der er lavet lidt planer, men der bliver også plads til afslapning..
Nu skal der bare surfes lidt rundt i blogland inden jeg skal igang med aftensmaden..
Emma og Kristian har gået tur idag og hun har klaret en lang tur uden problemer med ryggen, men et lille uheld krævede et bad og nu ligger hun under håndklæder og tæpper og tørrer..

Ingen kommentarer: