torsdag den 12. februar 2009

Weekenden er lige om hjørnet...

Når jeg har fri idag kl 16.30 har jeg weeekend og skal først møde på onsdag- sikke en luksus..
Planerne for dagen er lidt usikre endnu, en kollega har fødselsdag og det skal vidst fejres med en enkelt drink inde i byen i aften.. Nu skal jeg så afsted til kommunen imorgen formiddag, så jeg må hellere holde mig selv i skindet, ellers tror jeg det kunne blive en værre tur:)
Inden jeg møder skal støvsugeren vidst lige svinges, Emma er i fæld så den skal helst frem hver dag for tiden..

4 kommentarer:

Madame sagde ...

Sikke en skøn og lang weekend du har udsigt til fra i eftermiddag! Jeg håber, du får nogle dejlige fridage :-)

MissMuffin sagde ...

Ja, en sød kollega havde li set at hvis vi byttede lidt rundt på vores vagter kunne jeg få 5 dage i træk uden det betyder noget i den anden ende, så jeg er hende meget taknemmelig:)

Anonym sagde ...

nyyyyd det - det lyder så skønt! KH

MissMuffin sagde ...

Hej Julia..
Velkommen på bloggen, dig har jeg vidst ikke hørt fra før:)
Og ja, du kan tro det skal nydes!