mandag den 9. februar 2009

Morgen i hvidt..

Igen idag vågner vi op til en hvid morgen, denne gang badet i det smukkeste solskin, så nok ikke længe det forbliver hvidt.
Nettet startede med at strejke her til morgen, men så har jeg nået at vaske op, ligge vasketøj på plads og ordne blomster, de var lidt triste..
Emma er temmeligt rastløs, pga ryggen har hendes gåture været kraftigt reduceret, men nu hvor hun er ved at være ovenpå igen har hun masser af energi. Hvis sneen er forsvundet når jeg har fri tror jeg vi vil, forsøge os med at gå en af vores vanlige ruter og se hvordan hun klarer den.
Mandag er min korte dag, jeg møder 12-16.30, så det er lige til at holde til.

Kristian er stadig syg, kan ikke holde noget i sig og har svært ved at sove, så han er hjemme idag..

Billedet er fra gåturen igår, taget direkte op mod solen. Jeg synes det ligner et lille maleri!

Ingen kommentarer: