tirsdag den 27. juli 2010

Nye lækkerier i garderoben...

Som tak for al hjælpen til guldbrylluppet fik jeg en pæn skilling af farmor og farfar.
Ikke dårligt, for var virkeligt brændt lun på denne smukke kappe, men finanserne var ikke til det her sidst på måneden. Ringede ind og fik den lagt til side lørdag eftermiddag, hvilket var en god ide, for der var ikke flere tilbage, da jeg hentede den igår..
Den bliver super fin som overgangs-trøje til efteråret og en dejlig lun ven når vinteren for alvor kommer over os igen..
Det ses vidst ikke så tydeligt på billedet, men den er hvid og marineblå.
Jeg overvejede også et øjeblik den sikre med hvid og sort, men det er lidt kedeligt og blå er en dejlig afveksling fra al det sorte...

Der var endda stadig penge tilbage, så jeg havde bestemt mig for et ur i vild pink, som er blevet så populært her i det nordjyske.
Da jeg kom ind i butikken kunne jeg dog slet ikke få øjenene fra det her..
Det koster 548 kr og noget mere end det andet, men til gengæld er det her lidt mere tidsløst.
Er vild med de store tal og det lyserøde 7-tal er en rigtig fin detalje.
Generelt havde de utroligt mange smukke ure i denne lille butik i Friss-centeret, de fleste til rimelige penge også..

Nu er jeg en fattiglus igen, haha...

14 kommentarer:

Vibeke sagde ...

Den kappe er bare rigtig flot, og et dejligt stykke overtøj, den bliver du sikkert meget glad for.

Piskeriset sagde ...

Den ser også rigtig dejlig ud - både elegant og varm!

Lone sagde ...

Det er et par smukke sager, du har købt :)
Nu kan du se frem til efteråret, hvor du kan indvie kappen.
Uret er sjovt med de skæve tal. Det er prikken over i'et, at 7-tallet er pink :)

Godt, at du brugte pengene fornuftigt :-)

MissMuffin sagde ...

Vibeke, tror at kapperne bliver det helt store her til efteråret/vinter, så jeg har allerede investeret i 2:)

Piskeris, den er super fin, især med helt mørkeblå jeans:)

Lone, når vi kommer til denne tid af sommeren begynder jeg allerede at supplere vintergarderoben op, for lige pludseligt er der efterår.
Jeg tror, at kapperne bliver meget populære denne sæson, for har set en del i butikkerne på det sidste..
7-tallet kunne jeg heller ikke stå for, så jeg var hurtig til at ændre mening:)

Pernille på 1. sagde ...

Det er nogle rigtige fine ting du har fået, jeg har selv stået og set på den kappe her i Odense, jeg er sikker på at du nok skal få glæde af den, jeg kan slet ikke finde ud af at tænke i vintertøj endnu :)
Knus

MissMuffin sagde ...

Åh, det kan jeg nu sagtens Pernille, for på et tidspunkt får jeg nok af alt det løse, farvestrålende tøj og glæder mig til den nye sæson. Omvendt når vi kommer omkring februar, så begynder jeg at supplere sommergarderoben op:)
Vintertøj er også dyrere, såsom frakker, støvler og strik, så med en lille indtægt som min skal det helst spredes ud over mange måneder!

VillaVillaKulla sagde ...

Den ser dejlig vamset og bamset ud din nye strik! Glæder mig til at se den på :)

MissMuffin sagde ...

Lotte, den er li dig (og mig, haha)..
Nu er der 2 kapper på lager, det er altså en stor svaghed...
Vi sal også snart ind til byen og snuse sammen, det er vi jo så gode til:)

VillaVillaKulla sagde ...

Ha ha, og du siger jeg er god til at shoppe! Jeg glæder mig til at se begge fund in real life. Ej, jeg savner også bar en rigtig shoppe tur med dig! Carsten og jeg tager ind til byen i næste weekend. Jeg ved godt du ikke får tid- men det kunne jo være du havde en time eller to ledig! Ellers ses vi jo i sommerhuset dagen efter :) Vi glæder os.

Anonym sagde ...

Den trøje ville jeg gerne eje håber du bliver rigtig glad for den ellrs kan mormor nok bruge den skide flot

MissMuffin sagde ...

Lotte, jeg køber ikke diamantringe ligesom dig, haha:)
Mon ik jeg har tid en times tid eller to, det snakkes vi li ved om ikke?

Mormor, skal nok huske dig hvis jeg bliver træt af den, så de andre gribbe ikke får fingrene i den først:)

Anne sagde ...

Uhhh hvor er den kappe fin - hvor er den fra? Synes jeg har set én der ligner, men det er ikke helt den samme. Jeg har det ligesom dig, så jeg har allerede købt en sort poncho fra Benneton i år og så har jeg to fra sidste år - men altså hvem ved om det bliver koldt og jeg pludselig er nødt til at have alle tre på (som jeg forklarer kæresten:-).

MissMuffin sagde ...

Den er fra Vero Moda- de lavede en ligende sidste år, men det var jeg ikke hurtig nok...
Kristian synes underligt nok at mit argument er fornuftigt nok, men nok også fordi de er meget forskellige- den anden er camel..

Musebakke sagde ...

Hej :)
Jeg er på desperat jagt efter denne kappe og den er ikke til at opdrive nogle steder, men så faldt jeg lige over din og det kunne jo være, at du havde lyst til at skifte lidt ud i garderoben, og så vil jeg da gerne hjælpe dig ved at købe denne af dig!?? :D
Venligst
Mette