søndag den 10. oktober 2010

En dejlig weekend...

Fredag og lørdag har bar været gode dage med masser af hygge og god mad..
Nu er det søndag  og tid til at forberede sig på en ny uge...
Der skal vaskes tøj, måske en tur forbi kolonihaven og lukke helt ned, handles ind og støvsugeren skal luftes en tur..
Vi har sovet længe og Kristian sover endnu, så det bliver vidst ikke det højeste tempo vi arbejder i idag...
Sidste uge har været lidt hektisk, men det bliver næste uge heldigvis ikke..
Jeg er altså ikke god til, at der sker alt for meget. Der skal være tid til at slappe af og nusse rundt, også i hverdagen..
Denne uge skulle vi egentligt ha haft en kasse fra Aarstiderne, men jeg synes altså at indholdet var ret kedeligt og nærmest det samme som sidste gang, så den er afbestilt.
Vi har stadig et helt knoldselleri, 2 gule rødbeder og nogle gulerødder der skal bruges.
Faktisk også en pose jordskokker, som jeg ikke kunne stå for, så det skal bruges i den her uge.
Nu må jeg hellere li få kigget på en madplan...

2 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Det billede udstråler bare hygge :-)
Vi overvejede kraftigt at tænde op for første gang i går, men det ser ud til, at vi godt kan trække det nogle dage endnu.

Og jeg er helt enig i, at der skal være tid til at slappe af og nusse rundt, og jeg er begyndt at øve mig i at sætte tid af til det (!), for jeg er mester i at have en overproppet kalender! :-D

Hav en dejlig søndag :-)

MissMuffin sagde ...

Jeg tvang Carsten til at tænde op i brændeovnen både fredag og lørdag- ååh så misundelig man kan være, når man ikke selv har en!
Jeg plejer at være god til at ha luft i kalenderen, men nogle gange bliver jeg bar en smule over-ambitiøs:)