tirsdag den 19. juli 2011

Luksusproblem:)

Idag skal bilen afleveres på værksted for at få lavet den ridse, som en eller anden idiot jo fik lavet.
De skal have den helt til fredag, måske endda mandag og det er altså frygteligt længe, når man er vandt til at ha bilen.
Ingen spændende gåture til Emma, måske ingen udflugter i weekenden og så skal jeg også tage bussen alle steder hen.
Fx. når jeg skal hjem til Line i aften:)
Nu tilbragte jeg jo nogle timer sammen med Kristine igår og idag har Line så inviteret Bitten og mig på mad- en gammel aftale, fra sidst vi var sammen.
Sørme om hun ikke også har nået at invitere Kristine, så jeg ikke kan nå at lave et slemt optagelsesritual.
Altså, sikke en uorden:)
Jeg fortsætter min afslappede arbejdsuger, for efter en tidlig vagt idag, så har jeg fri onsdag:)
Til gengæld har jeg verdens dårligste vagt torsdag og skal arbejde fredag og lørdag også.
Lørdags-vagter og lukke-vagter er ikke lige mine favoritter!

6 kommentarer:

Dorte sagde ...

Jae, det ikk nemt at undvære det man er vant til;) Forleden så jeg menneske katastrofe i Øst Afrika.... og der tænkte jeg, det er da ved gud luksus problemer vi har her i DK. !! Nogen gange skal man se sådan ting førend man får øjnene op for vores luksus liv hehe.....Men du skal nok klare det off. med bussen mon ikk;)Det værste er afhængigheden af køretiderne....

frk. sveske sagde ...

Uh ja, det bliver virkelig hurtigt en vane at have bil til at komme rundt i. Det er ren luksus, men man mærker det først, når man må undvære den. Håber, du klarer den uden og den bliver fin ;-) Jeg har jo udfordret mig selv ved at skulle forbi bilen hver morgen og afsted på cyklen i stedet...

MissMuffin sagde ...

Jae, men man kan jo bare heller ikke redde hele verden Dorte:)
Jeg har mine projekter, som jeg støtter, men mit luksus-liv opgiver jeg ikke, for det bliver børnene i Afrika ikke lykkeligere af..
Bussen er nu også ok, jeg overlever nok:)

frk. sveske, jeg går eller tager bussen på arbejde hver dag og det passer fint. Det er værre med alt det uden for arbejde, der synes jeg at det bliver besværligt:)

Unknown sagde ...

Jamen så behøver du jo ikke betale P-afgift imens.. hehe.. Vanvittigt med P-afgifter i Aalborg Nord..

Kirsten sagde ...

Ja, man bliver frygteligt hurtigt afhængig af sin bil ;-)

Da mine piger var små havde jeg ikke råd til en bil... så i den periode foregik alle indkøb på min cykel, yngste bagpå og ældste på sin egen cykel. Der lærte jeg i hvert fald, at handle så alt kunne være i kurve og et par poser på mit styr. Men alle bustiderne... ja, de var "indkodet" i mit hoved. I dag, aner jeg ikke noget som helst om bustider ;-))

MissMuffin sagde ...

Det lille køkken, jeg synes også at det er synd at der skal betales P-afgifter i Nørresundby, for de handlende har i forvejen lidt trænge kår. Byen butikliv ender med at dø helt ud..
Nu bor jeg dog så tæt på centrum, at sku jeg derned, så tar jeg ikke bilen:)

Kirsten, problemet er også lidt, at jeg pga. mit bækken ikke må cykle. Så jeg skal gå eller ta bussen..
Det er altså besværligt hvis jeg bar li skal i Føtex en tur..
Så ja, man bliver så afhængig af den bil!