lørdag den 24. maj 2014

Gyldent Jubilæum



Ja ja ja, jeg har jo egentligt sagt, at jeg ikke skal have mere af Kählers keramik, for jeg har efterhånden lidt af en samling. Så er det jo så bare lige, at Kähler fejrer 175 jubilæum i sensommeren og i den anledning kommer der en limited edition af de populære "Omaggio" vaser. Med gyldne striber. Jeg er vild med tendensen med kobber, men den passer ikke ind herhjemme. Det gør lidt guld altså og jeg vil elske denne vase. Den vil være sååå perfekt i vores soveværelse.
I stuen har jeg i forvejen en plakat med gylden skrift og en pude med gyldne pailetter, så lidt mere guld vil ikke skade:)
Så til august er jeg en af dem der drøner ud og griber sådan en sag her:)

4 kommentarer:

Camilla sagde ...

Jeg er ikke den store Kähler fan, men lige præcis denne kunne jeg godt blive en lille smule forelsket i ;-)

Anonym sagde ...

Den er SÅ pæn, og med messing striber ;)
Blot til Info så kan den reserveres hos larsenplus.dk (tjek deres instagram larsenplusdk) der fandt jeg ud af at forudbestille en :)

MissMuffin sagde ...

Camilla, du elsker jo altså også nærmest alt der skinner lidt :)

Anonym, er det messing? Jeg synes mere den ser gylden ud :) Jeg har lige tjekket den ud og må så hellere lige snakke med kæresten inden den reserveres, men jeg tror nu at han er med på den :) Tak for tip!

Anonym sagde ...

Uhh har også bestilt en, håber jeg får den.... den er fin...
Den bliver vist svær at få...