onsdag den 1. december 2010

Sådan kan det gå..

Ynglings-nissen er på plads og har fået selskab af en hyacinth..
Endeligt er der ro herhjemme...
Efter arbejde var jeg li i Netto for at handle og så ellers frem til en hurtigt gåtur med Emma og så afslapning på sofaen med computer og Beverly.
Da jeg åbnede døren brast den drøm dog, for stanken og udsigten til en lille, ulykkelig hund var ikke at tage fejl af. Emma havde haft dårlig mave.
Så ind og af overtøjet, tørre op, vaske gulve, vaske hund, vaske hundetæpper og lufte ud. Kristian blev sendt afsted efter Zolac, så nu håber jeg, at det kan hjælpe på maven.
Af alle steder havde hun selvfølgeligt li valgt at gøre det på det eneste tæppe vi har, nemlig et lille ægte tæppe/løber, som Kristian har haft med hertil. Nu håber jeg at det kan reddes!
Idag kalder sengen tidligt!

10 kommentarer:

Maj sagde ...

Åhhh stakkels Emma, og stakkels dig - for det har ikke været sjovt at komme hjem til!

Krydser fingrer for at Kristians ægte tæppe kan reddes :)

- Maj

Camilla sagde ...

Ej, det er bare ikke det fedeste at komme hjem til, men det gør alligevel så ondt i en hundemors hjerte når de små pus har det skidt :o(

Håber tæppet kan reddes :o)

knus
Camilla

MissMuffin sagde ...

Maj, troede seriøst jeg skulle dø, det var hampre ager at komme hjem til!
Hun virker heldigvis til at have det bedre, så jeg håber ikke vi skal ud og rende i nat..

Camilla, det gør det nemlig!
Oss fordi, at det er ekstra synd, når man tydeligt kan se at hun skammer sig..
Vi krydser fingre for tæppet!

Piskeriset sagde ...

God bedring til hende - det er ikke sjovt at have det skidt.

MissMuffin sagde ...

Nej, det er det hverken for hund eller menneske:)

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

God bedring med Emma pigen. Håber hun klarer natten lidt bedre.

VillaVillaKulla sagde ...

God bedring til lille Emma. Jeg savner hende helt.

MissMuffin sagde ...

Kristine, vi har været ude en enkelt gang, så det synes jeg er okay:)

Lotte, du kommer bar og hundesitter så:)

Eeyorenyk sagde ...

Haha. Undskyld, men hvor er det dog bare typisk at de vælger det mest upraktiske sted! Ikke noget med fliserne på badeværelset eller det glatte, nemme trægulv i stuen. Næææh du - Et ægte tæppe, det ved man hvad er. :p

Stakkels Emma - Og stakkels dig. Øj, det er bare ikke den fedeste tjans at tørre op efter de små kræ... :/

MissMuffin sagde ...

Katja, det er nemlig vildt upraktisk! Hvorfor kunne hun ik li ha gjort det ude i brusekabinen, det havde gjort det hele så meget nemmere!
Heldigvis er hun på højkant igen:)