torsdag den 21. april 2011

Påske-morgenmad..

Her til morgen har jeg nydt min helt egen mini-brunch; crossiant, blødkogt æg, frisk frugt og frispresst juice.
Uhm, lige for tiden er jeg vildt forelsket i crossianter, men de er jo bare noget af en kaloriebombe:)
Altså, jeg troede jo, at Kristian og kammeraterne skulle hentes omkring midnat, for de sku ikke i byen, bar se fodbold og ha nogle øl..
Kl. 4 ringede de fra Gaden og jeg var inde og hente nogle temmeligt berusede mænd:)
Tror ik li, at Kristian kommer i kolonihaven og får malet som planlagt, haha!
Jeg har allerede kastet mig over vasketøjet, for så kan Emma og mig erobre haven senere med dameblade, iskolde drikke og bare ben, mens møbelbetræk og sengetøj tørre på snoren..
Lidt forberedelser til min fødselsdag imorgen skal der også til, men desværre ser det ud til at jeg har glemt et par ting, som jeg troede, at der var på lager, så jeg må vidst også i Fakta. Suk...

5 kommentarer:

MetteSofie sagde ...

Uhmm.. Jeg spiste rigtig mange crossianter, da jeg gik på handelsskolen - Det er farligt når de har den slags i kantinen. Det lyder som en skøn dag I får, du og Emma. Dejligt at hun er på benene igen. Rigtig dejlig dag og god fødselsdag imorgen, hvis ikke du smider et indlæg på dagen - Et tidligt tillykke herfra :) Kh. MetteSofie

MissMuffin sagde ...

Tak MetteSofie:)
Vi sælger dem på mit arbejde, så det er rigtig farligt, når jeg omgåes dem hver dag, men jeg er heldigvis god til at styre mig og spis noget sundere:)
Emma er i topform igen, så hun er klar til at nyde solskin og frisk luft i haven, som vidst er en af hendes ynglings-beskæftigelser:)
God påske!

Sandra sagde ...

Hold da op det ser lækkert ud! Jeg vågnede sent og fik bare noget brunch agtigt. Rester fra i går - kartoffelsalat - men det er nu også lækkert nok. Hjemmelavet naturligvis :)

Crossainter er også mums - jeg spiser dog ikke så mange :P Temmeligt sjældent faktisk. Meget sjældent! Haha.

Åh det er SÅ skønt at sidde i haven med dameblade, bøger, iskolde drikke og bare ben og se på den blafrende tøresnor! Jeg elsker det!

God påske til dig!

Kirsten sagde ...

Ser rigtig lækkert ud ;-) og stilheden er nu godt ind i mellem... Croissanter har aldrig været min hof-spise, de smager specielt synes jeg så har aldrig haft svært ved at holde mig fra dem ;-)

God påske til dig og dine...

MissMuffin sagde ...

Sandra, jeg har helt glemt, at det er tid for hjemmelavet kartoffelsalat. Mums..
Iskold kartoffelsalat og lune frikadeller, det er altså godt!
Dagen endtefaktisk med en masse rengøring og vasketøj, men vi hr også nået at nyde solen en smule:)

Kirsten, jeg kan ikke forstå, at du ikke kan li crossianter?!
De smager af smør og lyst brød, mums:)