søndag den 10. juni 2012

TEST: Holmegaards "Future-serie"

Jeg har modtaget disse fine sager fra Holmegaards "Future"-serie. Normalt er den slags måske ikke lige mig, men jeg synes faktisk, at serien er rigtig fin, især i de flotte sommerfarver.
Nu er jeg jo ret vild med pæn emballage og det synes jeg, at Holmegaard har. Fine papæsker i kraftig kvalitet og et meget "rent" og enkelt design, der signalerer kvalitet.
Karaflen er super fin og ligger rigtigt godt i hånden på trods af den lidt sjove form. Den 249,75 kr.koster og fåes i farverne klar og aquamarine.
De små skåle er også ganske fine, men de siger mig nu ikke så meget- det er bare glas-skåle og jeg er mere til keramik-skåle.
Sån 2 små skåle koster 199,75 kr.og fåes i farverne blue, aquamarine, rose og spring(grøn).
De fine glas er jeg ret vilde med, så jeg tror, at vi herhjemme investere i nogle flere i stedet for vores glas fra Ikea.
De har en lidt sjov form, som gør, at de også ligger rigtig godt i hånden. Den lyserøde og den lysegrønne farve er sååå fine, men de fåes også i sampak med blue/green, indigo/hyacint, lavender/aquamarine og klar. Jeg tror vi køber nogle i forskellige farver:)
De farvede fåes i str. 25 ml. og de klare fåes i 25 ml. og 37 ml.
En æske med to 25 ml. glas koster 199 kr.
En æske med fire klare glas på 37 ml- koster 169.75 kr.

14 kommentarer:

Maaaaaria sagde ...

Lækker med en test af Holmegaard.. Ønsker mig de fine drikkeglas i klar, og det skal selvfølgelig være dem på 37 cl, så der kan være noget i ;)

Men studsede lige over prisen du har skrevet. Kan det virkelig passe eller er det en lille tastefejl? ;)

G' søndag aften :)

Tante Sød..og den sure øko-citron... sagde ...

ihh, du er da bare heldig. Jeg har godt lagt mærke til den serie, og synes faktisk den er virkelig smuk i sin enkelhed og de douce farver .... det måtte meget gerne stå i mine skabe:-)

MissMuffin sagde ...

Maaaria, jeg kan faktisk bedst li små glas- men så kan jeg også få flere gange:)
Hvilken pris undre dig?
Har taget dem herfra:

http://www.holmegaard.dk/default.aspx?id=1459&hidegroupnavigation=true&GroupID=holm_GK_FUT

Tante Sød, det er en af de gode tests hvertfald:) Jeg synes også, at den er rigtig smuk og meget funktionel:)

Maaaaaria sagde ...

Synes bare det lød mystisk, at en 2-pak var dyrere end de store glas med 4-pak. Men det er nok kun de farvede glas der er dyrere :)

MissMuffin sagde ...

Maaaaria, det tænker jeg også- jeg har hvertfald bare forholdt mig til deres hjemmeside:)

Lukman - sagde ...

Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

cara mengatasi wasir sagde ...

Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

obat wasir Cepat sagde ...

Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis, semua dapat diatasi dengan menggunakan obat ini selain ampuh obat ini juga aman dan tidak menimbulkan efek samping apapun bagi penggunanya sehingga obat ambeclear ini aman dikonsumsi oleh penderita wasir yang sedang hamil maupun menyusui.

obat wasir Cepat sagde ...

Wasir atau ambeien adalah penyakit yang terjadi pada bagian anus, jenis wasir atau ambeien sendiri ada dua yaitu wasir atau ambeien dalam dan wasir atau ambeien luar. Dalam penangananya sendiri wasir atau ambeien dapat disembuhkan dengan dua jalan yaitu pengobatan medis dan pengobatan non medis atau pengobatan alternatif. Pengobatan alternatif disini salah satu pilihanya adalah dengan menggunakan tanaman herbal atau dengan ramuan tradisional. Ambeclear dan Salep Salwa adalah hasil pengolahan tanaman herbal daun ungu, kunyit putih, dan mahkota dewa yang telah terbukti ampuh mengatasi wasir atau ambeien baik wasir stadium satu, stadium dua, stadium tiga maupun stadium akhir atau stadium empat. Wasir berdarah, wasir yang telah kronis.

cara mengatasi wasir sagde ...

Wasir,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,KroniS.

obat wasir Cepat sagde ...

Tuluung-di-Approve-pak,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ManjuR.

cara mengobati Wasir sagde ...

Tuluung-di-Approve-pak,,,,,,,,,,,,,,,ManjuR.

cara mengobati Wasir sagde ...

Semoga-berkah-n-barokah,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ManjuR.

Pia Merete sagde ...

Hej ....jeg har set din fine karaffel .... Hvis du er interesseret i at sælge den, vil jeg meget gerne købe den ....