torsdag den 13. oktober 2011

De sidste dage..

... har været til et interessant informationsmøde om socialrådgiveruddannelsens videre forløb.
... har jeg overvejet, at sælge løbetids-hysteriske Emma...
... og overvejet, at sælge naboens hund med, efter at han tissede i Kristians sko!
... har jeg købt årets første hyacinther hos den sure blomsterdame.
... har jeg gået lange ture i det dejlige vejr.
... har jeg fået farvet mørke reflekser i håret og fået pandehår.
... har jeg lavet rigtig mange lektier.
... har jeg spist rigtig meget hjemmelavet lasange- og gør det igen i aften!

6 kommentarer:

Linebinevaskemaskine sagde ...

fnis! til det med Kristians sko, men hold op hvor det da træls!
Jeg glæder mig til at se dit hår onsdag :D og til at få mit morgenfix missmuffin igen

Kristine (CookieCrumble) sagde ...

ååååh, hvor er det dog dejligt du er tilbage ! MANGLER DIIIIG :D Men sikke da en masse du har nået - skøønt!

Mht. Emma, er hun så ikke snart færdig med det løbetidspjat? Det må da efterhånden synge på sidste vers nu ? :D

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Det lyder da som nogen okay dage, du har haft dig...
På nær lige med den sure blomster dame og Kristians sko...smiler...

Knus Susi

MissMuffin sagde ...

Line, det var virkeligt en tissetår der ville noget!!
Lad oss se om der er mere farve tilbage onsdag, det er aldrig til at vide i sån afbleget hår som mit..

Kristine, nu er alt ved det gamle igen..
Hun er højløbsk lige nu, så forhåbenligt er hun helt færdig hen over weekenden. Det har også varet længe den her gang, men efter hun er blevet gammel er det aldrig helt til at regne længere. Nogle gange er det hurtigt overstået, andre gange tager det rigtig lang tid..

Susi, jeg var godt nok sur over det med skoene, for den hund er i forvejen lidt af en prøvelse for nabo-freden!
Blomsterdamen er altid sur, men billig, så det har jeg lært at leve med, haha...

Marianne sagde ...

Lyder til at det er ret dejligt (minus hundetisseri - selvfølgelig). Får også meget lyst til hjemmelavet lasagne.

MissMuffin sagde ...

diy, der er heldigvis masser af gode ting, men det der tisseri, det var hvertfald trælst!