søndag den 30. oktober 2011

Øland

 Inden vi kørte til Lønstrup igår var vi først på Øland med blomster til kirkegården, hvor Kristians mor er begravet. Oksholm Kirke ligger så smukt mellem træer og bakker...
Øland er også en af de smukkeste steder jeg kender, især ved dæmningen, som går over fjorden. En et-sporet vej, smal og med vand på begge sider. Kommer aldrig til selv at køre over der og er også altid en lille smule nervøs når vi gør det, for vejen er virkeligt smal!
Vi kørte også igennem Gjøl (ja, dem med Gjøl Trolden), som er en lille by helt nede ved fjorden, ikke langt fra Aalborg.
Når jeg er færdiguddannet kan det næsten kun gå for langsomt med at komme i hus og jeg tror, at vi er ved at være enige om, at valget står mellem Gjøl og Vodskov.
Gjøl er lidt længere væk fra Aalborg, men jeg tror det bliver der, hvor jeg vil føle mig mest hjemme; ved vandet. Nu må vi se:)

Ingen kommentarer: