lørdag den 6. juli 2013

Glimt fra Olivia

Bare lige en lille billedstorm af Olivia og haven. Selvom det her gamle hus har budt på mange udfordringer af den ene og anden slags, så elsker jeg at bo her :)
Huset har bare en ro og charme, der giver lyst til at være her og lyst til at have gæster..

Hvis du ikke har nået at deltage i konkurrencen om en mini-kogebog, så skynd dig at deltage HER.
Jeg forlænger lige konkurrencen med et par dage pga. det gode vejr- jeg skal ud at male og så kniber det lige med tiden til alt det andet:)

4 kommentarer:

Annemette sagde ...

Hvor er det altså hyggeligt og kufferten passer jo perfekt i størrelsen :-)

MissMuffin sagde ...

Annemette, det gør den nemlig:) Så den er jeg også rigtig glad for!

Colorful Fun Living sagde ...

Selvom jeg selv er lidt (meget) mere til farver i indretningen, så bliver jeg altid helt forelsket i jeres hus, når du viser billeder derfra.... Der er bare et eller andet over det og jeres indretning osv. - virker som et hus med meget sjæl og kærlighed :)
God weekend!

MissMuffin sagde ...

Colorful Fun Living, mange tak for den søde kommentar:) Jeg elsker også hjem med farver, men det stresser mig bare selv at bo med dem:) Huset har masser af sjæl- med over 100 år på bagen er der meget stemning både i huset og haven. Derfor måtte jeg også bare eje det:)