lørdag den 3. januar 2009

Fisk a la jamie Oliver

Idag har vi fået rødspættefileter i fad med mozarella, parmesan og tomater. Der skulle også have været basilikum imellem, men det havde jeg glemt, så det blev kun til lidt tørret, samt lidt salt og peber. Fisken skulle egentligt have været torsk, men jeg har rødspætte i fryseren, så derfor blev det sån. Man skulle tro at fisk og ost ikke smagte særligt godt sammen, men det gør det faktisk, så ikke sidste gang vi får det. Vi fik ovnkartofler til, næste gang tror jeg også vi skal have lidt salat til, det ville give det sidste..

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ser lækkert ud! Jeg elsker også fisk - og der er så mange, nemme, måder det kan tilberedes på. Skønt. :)

MissMuffin sagde ...

Det var også rigtig godt.. Jeg har fiskere i familien, så der er tit noget i min fryser. Desværre er Kristian ikke særligt vild med fisk med mindre det er paneret og stegt, og så er det sunde forsvundet..