torsdag den 8. januar 2009

Frisk start på dagen...

Ork.. Tror måske jeg skulle være blevet lidt længere under dynen!
Da jeg skulle presse saften til en omgang morgenjuice, starter jeg dyret uden at sætte kanden under, så der var bar appelsinsaft over det hele... Typisk...
Men efter en let omgang rengøring fik jeg også en lækker morgenmad til starten på en fridag, hvor jeg skal være lidt praktisk, men det er nu også dejligt...
Heldigvis fik jeg lokket Kristian med ud at handle igår aftes, så jeg skal ikke ud at køre idag. Jeg er ikke særligt vild med at køre bil og her er dækket af et fint lag hvidt sne, mere drysser stadig ned.. Smukt, men upraktisk..

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Din morgenmad ser bare superslækker og sund ud! Ha' en dejlig fridag :-)

MissMuffin sagde ...

Om morgenen er planerne om at være sund også altid størst:)
Tak Madame, det er jeg sikker på jeg får..