mandag den 26. januar 2009

Mandags-date

Endnu en mandag-morgen, og hvor gider jeg ikke på arbejde...
Min eneste friweekend i lang tid er blevet brugt under dynen, og det er sån set lidt kedeligt..
Men skidt, Lise har budt på aftensmad og så er der heldigvis noget at se frem til:)
Idag møder jeg sent, men har alligevel været oppe kl halv5. Vågnede og kunne ikke sove mere, så jeg fik set lidt dårligt fjernsyn og læst lidt.. Vasketøjet er lagt sammen, dynerne rystet og lidt frisk luft er ved at blive lukket ind..
Emma er ved at være oven på rygproblemerne igen, så vi vil forsøge os med en lille gåtur op og ned af stien om et øjeblik...

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Rigtig god gåtur med Emma, MissMuffin. Jeg håber, hendes ryg er ved at blive god igen.

Mette Lykke sagde ...

Håber Emma, får en god tur.
Og god dag til dig også.

MissMuffin sagde ...

Hun ligger hvertfald på ryggen igen og snorker, så det hele ryster, så det er et godt tegn:)

Kan i også have en dejlig dag:)