lørdag den 3. januar 2009

Uhm, morgenmad...

Friskpresset juice og lune rundstykker fra bageren, det noget jeg kan li...
Har som vanligt været tidligt oppe, skrællede appelsiner så Kristian kunne bruge maskinen og så baksede jeg lige en surdej sammen til nogle valnøddebrød jeg vil prøve at bage imorgen..
Maskinen er vidst alle pengene værd, den er hvertfald ret effektiv. Min egen billige udgave bruger næsten 2 net appelsiner for en kande, denne her bruger kun 6-7 stykker til en ordenlig kande. Nu må tiden så vise om den kan tage hele æbler osv som lovet...
Emma ligger og surmuler i sin kurv fordi vi ikke har gået tur, det bliver først senere, der er så vådt og trist udenfor nu...

Skal på arbejde her fra 9.30 til 14.00, og så skal vi besøge Kristians mor på sygehuset en tur, inden jeg vender hjem og holder weekend. Har fri både søndag og mandag, dejligt...

1 kommentar:

Irene sagde ...

Uhm...lyder lækkert med frisk pressede apelsiner.
Håber du er blevet rigtig frisk igen...
Og god lang weekend til dig.
Knus Irene