søndag den 11. januar 2009

Kolde vinde...

Det er de kolde vinde der blæser over Nordjylland idag...
Dagen startede grå og trist, men her midt i al hyggen opdagede jeg pludseligt at der var klaret op. Så Emma og mig susede afsted på gåtur.. Og hvor er der dog koldt, så det blev ikke en særlig lang tur vi fik idag... Nu er vi hjemme i den varme sofa igen, det passer os bedre..
De søde venner kom med bordet som de havde hentet for mig, nu skal vi lige ha taget os sammen og have det sat sammen og på plads.. Der er indendørsfodbold i fjernsynet, så Kristian er nok ikke til at forhandle med før det er slut... Imens kunne jeg lige se på det vasketøj, det går ikke for stærkt med det idag...

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Jeg var også ude at gå tur i går i den iskolde blæst i går. Men det er jo dejligt at få rørt sig.
Det bliver spændende med dit bord, jeg håber, Kristian fik sat det sammen ...

MissMuffin sagde ...

Helt sikkert, og har man hund skal man jo ud uanset:)
Det er sat fint sammen, så det er bar rigtig dejligt...