fredag den 2. januar 2009

Pratical joke

Kristian kollegaer har i den grad taget røven på ham!!
Kristian har jo bestilt den saftpresser, og den skulle leveres på hans arbejde. Det blev den oss. Kristian begik bare fejlen at forlade pakken i nærheden af hans kollegaer. De fik snittet bunden op, taget saftpresseren ud og gemt i et skab, fyldt kassen med konvolutter og så tapet den sammen igen, uden Kristian opdagede noget.
Da han kom hjem, spændt på at se sin nye presser fandt han bar denne kasse og en seddel...
Hahaha....
Men oss lidt synd for ham, nu er han på vej ud for at hente presseren mens jeg holder maden varm.. han har endda købt 2 net appelsiner da han var ude at handle...

3 kommentarer:

Madame sagde ...

Årh, det var da tarveligt gjort af Kristians kolleger - men de har måske sådan en humor sammen ...
Til gengæld lyder det skønt med en saftpresser!

MissMuffin sagde ...

Han kunne selv have fundet på det, så har vidst ikke helt så ondt af ham som han synes jeg burde.
Ja, den er så lækker og jeg glæder mig til at komme igang med den!!

MissMuffin sagde ...

Han kunne selv have fundet på det, så har vidst ikke helt så ondt af ham som han synes jeg burde.
Ja, den er så lækker og jeg glæder mig til at komme igang med den!!