onsdag den 21. januar 2009

Shoppingglæder..

For de fleste er januar en kedelig måned uden så mange penge, og det har den nok også været lidt for mig(læs: jeg brugte alt for mange penge i Ikea)...
Men så er det dejligt med et tilgodebevis, og idag trængte jeg til lidt selvforkælelse, så turen gik forbi Loftet. Var blevet lidt lun på en kollegas tørklæde, så skulle lige ind og have sån et.. Desværre havde de ikke flere i koral, så valget faldt på denne skønne lilla...
Nu står valget om resten af tilgodebeviset på en blomstret buksedragt eller en hvid tunika, så nu må vi se hvad jeg kommer frem til...

Kristian laver hjemmelavet pizza til aftensmad, lige hvad jeg trænger til efter en travl dag på arbejde..

2 kommentarer:

Mette Lykke sagde ...

Det ser dejligt ud, skøn farve.
Det ligner et som smyger sig om halsen og ikke vil af igen.:-))

MissMuffin sagde ...

Det er også super lækkert og kan ikke afvise at jeg kommer til at købe et mere:)