torsdag den 15. januar 2009

Lyse lokker...

Lokkerne er igen lyse, dejligt at have hjemme-frisør...
Har lysnet mit hår hver måned de sidste 6-7 år og jeg er stadig glad for det. Min naturlige hårfarve er mørk leverpostej, trist og flad, så jeg ofre gerne pengene på en omgang farve hver måned for at blive blondine...
Vi skulle egentligt have haft gulerodsuppe til aften,men lysten tul varm mad var der ikke rigtig, istedet blev det en lækker sandwich: Gulerodsbrud fra Sallings bager, tunsalat, mix-salat og agurk.. Og hold op hvor den mættede!
Aftenen skal bruges i sofaen, for imorgen starter arbejdsdagen kl 7 og bagefter skal vi spise pizza hos Kristians mor...

2 kommentarer:

Madame sagde ...

Det lyse hår er meget smukt til dig! Jeg kender også til glæden ved at give hårfarven en hjælpende hånd, jeg bruger dog hennacreme.

Jeres sandwich ser superlækker ud :-)

MissMuffin sagde ...

Tusind tak Madame:)
Har ofte overvejet om jeg skulle prøve det mørke, men lader det blive ved tanken hver gang..