torsdag den 9. juni 2011

EasyTone

 Så fik jeg hentet mine nye Rebook Easytone hos SportMaster i Dronninglund, hvor der altid er god service og rabat at finde- for butikken er ejet af Kristians kammerat og Dianna er elev der:)
Jeg skulle egentligt kun ha skoene, men der var tilbud med "Ta 3 og betal kun for de 2 dyreste", så Kristian købte en Peak-trøje og så kunne jeg få denne skønne jakke med oveni:)
Nu er jeg klar til at powerwalke, så jeg håber at skoene er gode at gå i når der kommer lidt tempo på- de er lidt mystikse at gå i, men bar de øger "toningen" af musklerne, så er jeg glad:)
Jeg hænger i med at motionere, men det bliver aldrig det bedste jeg ved.
Min motorik er dårlig og jeg er bare ikke skabt til sport, men det går:)
Lige siden jeg startede har jeg været afsted 2-3 gange om ugen..
Jeg er især blevet glad for yogalates og yoga, for det er i et tempo jeg kan følge med i, haha.
Normalt synes jeg at sån noget hippie-fis som "mindfullness" er overdrevet, men jeg blir nok nød til at indrømme, at det virker!
Jeg bliver ikke tyndere af det, men jeg føler mig lettere, rankere og roligere efter jeg er begyndt at dyrke yoga og yogalates.
Det der med, at man får mere energi af det, det vil jeg nu stadig mene er en skrøne, som sundhedseksperterne har fundet på, for at vi skal dyrke mere motion:)

7 kommentarer:

Kirsten sagde ...

Ikke dårligt med gode tilbud og rabatter ;-)

Har godt set skoene i vores egen sports-bix, men har ikke prøvet dem ;-)

MissMuffin sagde ...

Kirsten, de skal jo øge muskel-toningen, så de er ret sjove at gå i- det skal jeg lige vænne mig til..
Men får jeg en numse som Jennifer Lopez af det, så kan jeg vænne mig til meget, haha..

Cæcilie sagde ...

Haps! Så fik du dem før mig:D Jeg skal også have en bagdel som JLo. Glæder mig til at få fingrene i sådan et par:)

MissMuffin sagde ...

Cæcilie, jeg var nemlig hurtigt:)
Er spændt på at høre hvad du synes om dem...

anni sagde ...

din sætning 'jeg er bare ikke skabt til sport' vil jeg tage til mig som min egen! fint indlæg!

anni sagde ...

din sætning 'jeg er bare ikke skabt til sport' vil jeg tage til mig som min egen! fint indlæg!

MissMuffin sagde ...

Annie, gør det!
Jeg er virkeligt ikke skabt til sport!
Min motorik er dårlig, jeg har begrænset rytme i kroppen, jeg er slet ikke konkurrence-menneske og jeg er dårlig til at forstå/huske regler..
Det må betyde, at jeg bar ikke er skabt til sport:)