torsdag den 2. juni 2011

En ekstra fridag..

Dejligt med en ekstra fridag her midt på ugen:)
Jeg er desværre ikke en af de heldige, der også har fri imorgen, for der kalder jobbet igen til en af de lange vagter... Men så er der også weekend bagefter...
Dagen idag startes med en omgang yogalates kl. 8.30.
Det er et af de hold, som jeg foretrækker, men det er der desværre kun om torsdagen, så det er ikke så tit, at jeg har mulighed for det.
Når jeg kommer hjem er Kristian nok stået op (måske:)) og så har han lovet, at vi kører et eller andet sted hen og får frokost.
Hals eller Blokhus tror jeg, at det blir, for der er der et pandekagehus, der savner mir besøg, haha:)

4 kommentarer:

Miss Midtjylland sagde ...

uuh... jeg savner også Hals... især når der er godt vejr! Jeg skal til gengæld i haven..... min nye kolonihave... som selvfølgelig er døbt Amalienborg ;-) Kom og kig, hvis du er i nærheden engang ;-)

MissMuffin sagde ...

Tillykke med den..
Hvor er "i nærheden"?

Miss Midtjylland sagde ...

I Hjørring :-)

MissMuffin sagde ...

Tænkte det nok:)