mandag den 22. juni 2009

ÅhÅh...

Det har været en super hyggelig dag med lækker mad og godt selskab i det skønne vejr..
Men den sorte sky hænger hen over mit hoved, for li inden jeg tog afsted, ville jeg li ta et billede af Emma, men Kristians kamera smuttede ud af min hånd og røg på gulvet, så nu er det ødelagt. Linsen er trykket helt skæv og kan hverken køre frem eller tilbage:(
Så der er ballade når han kommer hjem....

Christina har meldt sin ankomst i kolonihaven, så vi smutter derud så snart Kristian kommer hjem fra arbejde. Måske jeg skal vente med at fortælle det ind til Christina er der, så kan han nok ikke få sig til at skælde alt for mget ud..
Øv hvor er det trælst..

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvis han bliver alt for sur kommer du bare hjem til mor :-) og det kan han da heller ikke blive sur over - det gør man jo ikke med vilje... ses..

Huset I hou sagde ...

Ellers må du sige til hvis du skal have et flygtningelift ud til gæsteværelset i Hou - Jeg ved at der er et par damer, der ville blive glade for Emma-besøg -)

Piskeriset sagde ...

Årh, det er da træls! :-(
Et trøstekram herfra!

Pernille på 1. sagde ...

Øv hvor ærgeligt, jeg håber ikke at han blev for sur på dig, det var jo et uheld.

Kan I have en hyggelig aften dig og Christina.

Knus og kram

MissMuffin sagde ...

Hej Mø.. Du behøves ikke pudse kagerullen af, for han fik den fikset:)

Haha, godt man altid kan komme på krisecenter i Hou:) Den skriver jeg li bag øret næste gang jeg ødelægger noget..

Piskeris: Tak for tankerne, men jeg gled heldigvis igennem uden al for meget ballade:)

Pernille: Han var kun lidt sur og var faktisk klar til at hente et nyt fordi han ved jeg ikke kan undvære. Men lidt pres på de dårlige samvittighed slap jeg ikke for..

Madame sagde ...

Åh det var rigtig synd for dig, varme klem!