onsdag den 10. juni 2009

Regnvejrsdage...

Hvor kommer alt det vand dog fra?!
Her i det nordjyske har regnen været forbi det meste af dagen, i rigelige mængder. Når himlen har sendt tegn på bedre, så er der kun gået øjeblikke før regnen igen har meldt sin ankomst. Jeg har flexet lidt idag, så da jeg kom hjem smuttede Emma og mig en tur mellem bygerne. Alt er grønt, frisk og frodigt derude lige nu. Bierne er ligeglade med regnen, de har arbejde der skal laves..
Der var planer om aftensbesøg i kolonihaven, men det er ikke meget sjov med det her vejr, så med mindre der bliver tørvejr senere, så skal aftenen vidst bar tilbringes i sofaen. Vi trænger, så det gør ikke noget:)

6 kommentarer:

Pernille på 1. sagde ...

MissMuffin jeg ved da heller ikke hvor alt det vand kommer fra, det har også været her i dag, heldigvis er det begyndt at klare op, der er alt for damernes kvindeløb i aften - ja jeg skal altså ikke med, men jeg håber da at de får tørvejr :)
Knus

MissMuffin sagde ...

Her er den smule opklaring man fornemmede forsvundet og regnen vælter ned igen..
Hvor er det ærgeligt for alle damerne hvis de skal løbe i silende regn..

Mette Lykke sagde ...

Her på min lille ø, er det tør vejr nu.. Men i morgen kommer der regn igen..
Det er godt for jordbærene, tror jeg nok. Ha Ha.

MissMuffin sagde ...

Hmm Mette, jeg troede jordbær elskede solskin, haha:)

Madame sagde ...

Sådan har vejret også været her hos os i Nordsjælland i dag - men lunt, og alt duftede af sommer.
Ha' en dejlig aften :O)

MissMuffin sagde ...

Uha, her synes jeg der har været koldt- men jeg er bestemt heller ikke vild med regnvejr!
God aften til dig Madame..